پنکه صنعتی دیواری هانا 75cm

پنکه صنعتی دیواری هانا 75cm

7,800,000 تومان

پنکه صنعتی چیست؟

به پنکه ای که در ابعاد گسترده تر از مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد پنکه صنعتی گفته می شود که این مدل از پنکه ها در ایران تولید نمی شوند و از خارج از کشور وارد شده و بازار نیاز توزیع می شود.

برند های پنکه های صنعتی موجود در بازار

این مدل از پنکه ها را برندهای خاصی تولید میکنند که از معروف ترین این برندها میتوان به فنگدا (Fengda) و تایفون (Taifon) و دانهیل(Donhiil) می باشد. که به طور معمول این برندها در کشور چین فعالیت کرده و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کنند. با توجه به آمار جهانی و کیفیت کالا برند فنگدا و تایفون قوی تر و با استحکام تر بوده و با درصد اندکی برند فنگدا در محبوبیت و کیفیت قطعات از برند تایفون پیشی گرفته است.

آشنایی با انواع پنکه صنعتی

پنکه های صنعتی در دو مدل ایستاده و دیواری و در سایز های 65 سانتی تر و 75 سانتی متر تولید و عرضه می شود. که در بعضی موارد با توجه به فروش کشورها در هر کدام از مدل ها که بازارشان در آن کشور بیشتر است.  مدل های مختلف و شکل ظاهری های متفاوتی تولید می شود اما این چهار مدل نام برده شده در ایران محبوبت بیشتری دارند.

پنکه صنعتی

پنکه صعنتی 65 سانتی متر به چه پنکه ای گفته می شود؟

از این جهت به این پنکه ها 65 سانتی متر گفته می شود زیرا این پنکه ها پره هایی با طول 65 سانتی متر دارند. جنس پره های استفاده شده در این پنکه ها رو در برند فنگدا از کامپوزیت و در بعضی موارد به در خواست مشتری فلزی استفاده می باشد در نظر داشته باشید که پنکه هایی که پره های فلزی دارند استاندارد اروپا رو به دلیل خطری که در هنگام شکسته شدن پره دارند و فرسودن کردن سریع موتور دریافت نمی کنند ولی پنکه های دارای پره ای از جنس کامپوزیت دارای استاندارد اروپاند.

گارد این پنکه 75 سانتی متر بوده تا سه پره موجود در این پنکه به راحتی در این فضا حرکت کند و چرخش آزاد تری داشته باشد، سرعت چرخش این پره ها حدود 1100 تا 1450 دور در یک دقیقه می باشند.

ارتفاع این پنکه چیزی حدود 170 سانتی متر است که با وجود قابلیت تنظیم ارتفاع به حدود 220 سانتی متر می رسد. وزن این پنکه صنعتی 18 کیلوگم است که با بسته بندی به حدود 19 کیلوگرم می شود. توان مصرفی پنکه صنعتی 65 سانتی متر 230 وات است که پرتاب بادی حدود 7 متر را دارند.

نحوه خرید پنکه صنعتی

جهت گرفتن مشاوره و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید و یا برای خرید پنکه صنعتی از طریق سایت اقدام فرمایید.

‫0/5 (0 امتیاز )

نقد و بررسی‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
ارتباط در واتس آپ image/svg+xml